Holaaaaa!! Quin setembre més intens oi? Ja han començat les classes, tot ha tornat a la normalitat i sembla que no tenim temps per res. Doncs a la Biblioteca et portem una hora del conte per desconnectar de tot i
Hora del conte: les aventures d’en Trescebes





