Hola, hola, hola… Que tal? Com porteu aquests dies?? Ja heu fet alguna de les opcions que us proposem??
Bibliopció: passatemps de lectura



Hola, hola, hola… Que tal? Com porteu aquests dies?? Ja heu fet alguna de les opcions que us proposem??

Aquests dies tots estem buscant maneres de combatre el confinament i hi ha una part de la població que ens ajuda a que aixó sigui més fàcil.

Avui la opció que us porto és per els pares, així que aneu a buscar-los i ensenyeu-los aquesta entrada!!!

Hola de nou!!! Aquesta vegada us proposo un videoclub de lectura “lliure”.

Avui us proposo una opció per escoltar contes.

Bon dia! Avui em llevo amb uns quants collage que han fet algunes lectores del Club de Lectura Infantil…

Hola de nou petits lectors! Avui us fem una proposta ben interessant que potser molts ja coneixeu.

Si una cosa positiva tenen aquest dies, és la quantitat d’ofertes d’entreteniment que podem trobar a les xarxes. Aquí us deixo una “gimcana virtual” que ens ofereix la Llibreria infantil i juvenil Sendak.

Després de tants dies tornem a ser aquí. Des de casa nostra fins a casa vostra, però sempre aprop. I per passar aquests dies, us passem com ho heu de fer per poder llegir encara que la biblioteca estigui tancada.
