De nou ens hem retrobat amb els súper lectors del club de lectura infantil i aquesta vegada ho hem fet per comentar “Contes per nenes i nens feliços” de l’Àlex Rovira.
Videoclub de lectura: 2a trobada maig 2020



De nou ens hem retrobat amb els súper lectors del club de lectura infantil i aquesta vegada ho hem fet per comentar “Contes per nenes i nens feliços” de l’Àlex Rovira.

Ei! Que tal petits-grans lectors?? Avui que fa un dia així trist i amb pluja, és un dia fantàstic per dedicar-lo a les manualitats i el bricolatge.

Hola a tots! Avui dimecres, a les 18.30h ens tornem a reunir amb el Club de Jocs de Taula. Com ja sabeu es farà online per Zoom.

Hola de nou! Torna a ser dimarts i aquí us porto el volum 2 de les notras PÍNDOLES LECTORES!

Aquest passat divendres el club de lectura infantil es va tornar a reunir. La lectura que teníem preparada era el conte “EL PEÓN AZUL”

La bibliopció d’avui ens la porta l’Albert Quintana des del seu compte de Instagram.

Bon dia a tots! Avui m’he llevat amb moltes ganes d’estar aprop vostra i he buscat una manera per poder fer-ho… així que a partir d’avui, cada setmana, us faré unes petites reomanacions lectores.

Bon dimarts a tots! Avui la opció que us porto ve directament des de la nostra biblioteca. I és que un conte sempre ve de gust i anima a qualsevol que l’escolti!!

Doncs si, ens hem tornat a trobar! Acabem el mes d’abril tot comentant contes de Jordi Sierra i Fabra.

Ja és divendres!!! I avui us porto una fantàstica i divertida Bibliopció… I és que la companyia “Vivim del Cuento”, durant aquests dies de confinament està oferint, a través del Youtube, un seguit de contes ben divertits i entretinguts.